سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ شنبه 3 / 2 / 1392برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |
جمع کثیری از مردم و اهالی فرهنگ و علی دایی به عنوان یک چهره مطرح ورزشی در مراسم ختم عسل بدیعی که در مسجد نور برگزار شد، حضور یافتند.

به گزارش فرارو به نقل از مهر، عصر روز سه‌شنبه 20 فروردین ماه مراسم ختم زنده‌یاد عسل بدیعی بازیگر جوان که با اهدای اعضای بدنش به هفت بیمار جان دوباره بخشید در مسجد نور تهران  برگزار شد.

در این مراسم هم همچون مراسم تشییع پیکر وی چه در مقابل تالار وحدت و چه در بهشت‌ زهرا، تعداد زیادی از مردم و هنرمندان حضور داشتند. خانواده داوودنژاد، علی سرتیپی، محمدرضا شریفی‌نیا، فرزاد موتمن، علی دهکردی، غلامرضا موسوی، ملکه رنجبر، مهراوه شریف‌نیا، بهنوش بختیاری، حبیب دهقان‌نسب، ابوالحسن داودی، طناز طباطبایی، پوریا پورسرخ، علیرضا خمسه، الهام پاوه‌نژاد، لاله اسکندری، کمند امیرسلیمانی، کوروش سلیمانی و ... از جمله چهره‌هایی بودند که در این مراسم حاضر شدند.

حضور جانیار عرب‌نیا فرزند عسل بدیعی در کنار فریبرز عرب‌نیا پدرش بیشتر از دیگر حاضران جلب توجه می‌کرد و مردم سعی داشتند خود را به آنها رسانده و همدردی کرده و تسلیت بگویند.

همانطور که در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی هم تعدادی از حاضران سعی داشتند با هنرمندان عکس یادگاری بگیرند در این مراسم این اتفاق تکرار شد و حضور علی دایی نیز این اتفاق را دو چندان کرد.

عکس های فارس، مهر، ایرنا، باشگاه خبرنگاران و ایسنا از این مراسم را در زیر می بینید.























( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.